Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



HR Administrative Assistant


Functie

Onze klant is op zoek naar een Assistent HR Administratie om zijn team te versterken. Als lid van hun HR-team speel je een essentiële rol in het vlotte verloop van informatie binnen onze organisatie.

Verantwoordelijkheden:

- Bijdragen aan het administratief beheer van de HR-afdeling.

- Het onderhouden van communicatie met het personeel over diverse HR- en clubgerelateerde zaken.

- Afhandelen van telefoon- en e-mailverkeer.

- Beheren van inkomende en uitgaande post.

- Up-to-date houden van onze clubagenda en organiseren van vergaderingen en afspraken.

- Notuleren tijdens vergaderingen en vertalingen verzorgen.

- Beheren van kantoorbenodigdheden.

- Implementeren van een efficiënt documentatie- en classificatiesysteem.

Bedrijfsprofiel:

Onze klant is een Belgische voetbalclub gevestigd in Brussel en is een van de oudste voetbalclubs in België en heeft een indrukwekkende palmares met meerdere nationale titels en bekeroverwinningen.

Jouw profiel

- Vloeiend in zowel Frans als Nederlands, met een goede kennis van Engels.

- Ervaring in human resources en administratieve taken is een pluspunt.

- Sterke relationele vaardigheden.

- Uitstekende schrijf- en communicatievaardigheden.

- Vermogen om het overzicht te bewaren.

- Comfortabel aan de telefoon en foutloos in e-mailcommunicatie.

- Veelzijdig en bereid om iedereen te ondersteunen.

- Efficiënt, enthousiast en leergierig.

Onze klant biedt jou een boeiende functie in een stimulerende werkomgeving en een team dat gedreven is. Ze moedigen zelfstandig werken aan en bieden tegelijkertijd mogelijkheden om je vaardigheden te ontwikkelen. Ze bieden een contract van onbepaalde duur, een competitief salaris met diverse extralegale voordelen (zoals hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, terugbetaling van openbaar vervoer, en de mogelijkheid tot thuiswerken).

  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Onze klant biedt jou een boeiende functie in een stimulerende werkomgeving en een team dat gedreven is. Ze moedigen zelfstandig werken aan en bieden tegelijkertijd mogelijkheden om je vaardigheden te ontwikkelen.

Ze bieden een contract van onbepaalde duur, een competitief salaris met diverse extralegale voordelen (zoals hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, terugbetaling van openbaar vervoer, en de mogelijkheid tot thuiswerken).

Solliciteren